Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

 
Φοβερό να σε αγαπώ και μην το καταλαβαίνεις.
Επειδή δεν σε κοίταξα, δεν σου μίλησα, δεν σου χαμογέλασα, δεν σου απάντησα, να ζεις στην απομόνωσή σου, ενώ εγώ σε αγαπώ.
Να είσαι μαζί μου κάθε ημέρα και εσύ να νομίζεις ότι ούτε καν σε θυμάμαι.
Τι φοβερό να μη νοιώθεις την αγάπη μου, το ενδιαφέρον μου, την προσευχή μου για σένα.
Τι φοβερό να προτιμάς την φίλαυτη μοναξιά σου.
Τι φοβερό να θέλεις να πάψω να σ'αγαπώ.
Υ.Γ. Τι φοβερό όταν μιλάς για αγάπη, όλοι να σκέφτονται την σάρκα!
Όχι, δεν είναι λόγια που πηγάζουν από έναν σαρκικό έρωτα.
Τα γράφει ο Γέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης.
Τα γράφει για μένα, για σένα, για τον καθένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...