Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ.ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ



Από τον ομώνυμο νέο δίσκο του Γεράσιμου Ανδρεάτου. Συμμετέχουν στην χορωδία Παντελής Θαλασσινός, Γιάννης Κότσιρας, Γιώτα Νέγκα, Απόστολος Ρίζος, Σταμάτης Χατζηευσταθίου
Είναι που η ζωή
ρίχνει ένα φιλί
και μετά γελάει κρυμμένη
Είναι ένα παιδί
που δεν έχει βρει
σε ποιο βάζο είναι το μέλι
Λάθη και σωστά
π' όλα στη σειρά
πάρε μ' όπως είμαι
με χαρίζω
πες μου που να 'ρθω
τώρα που μπορώ
τώρα που απ' τα βασικά αρχίζω
Είναι που η ζωή
ρίχνει ένα φιλί
και μετά γελάει κρυμμένη
Είναι ένα παιδί
που δεν έχει βρει
σε ποιο βάζο είναι το μέλι
Κι ύστερα έρχεται η αγάπη
όλα τ' άλλα περιττά
αν η γη δεν σε χωράει
σε χωράω σε μια αγκαλιά
Κι ύστερα έρχεται η αγάπη
όλα τ' άλλα υπερβολές
ζει μονάχα ο μοιρασμένος
να το ξέρεις, να το λες
Μήνυμα κενό
τίποτα μισό
κοίτα τα θεριά μου
έχω μερέψει
πες μου πώς τολμάς
έτσι όπως γελάς
κι έβγαλες το μέσα μου
να παίξει
Είναι που η ζωή
ρίχνει ένα φιλί
και μετά γελάει κρυμμένη
Είναι ένα παιδί
που δεν έχει βρει
σε ποιο βάζο είναι το μέλι
Κι ύστερα έρχεται η αγάπη
όλα τ' άλλα περιττά   ] 2x
αν η γη δεν σε χωράει
σε χωράω σε μια αγκαλιά
Κι ύστερα έρχεται η αγάπη
όλα τ' άλλα υπερβολές   ] 2x
ζει μονάχα ο μοιρασμένος
να το ξέρεις, να το λες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...